Biežāk uzdotie jautājumi

Cik lielus sūtījumus varu nosūtīt pakomātā?

Jūs varat ievietot sūtījumus līdz izmēram 38 x 38 x 58 cm un svarā līdz 31,5 kg.

Kāda ir atšķirība starp priekšapmaksas kodu un pasūtījuma noformēšanu tiešsaistē?

Sūtījuma noformēšana tiešsaistē dod Jums iespēju jau iepriekš noformēt sūtījumu un izdrukāt sūtījuma pavadlapu, lai noformēšanu nebūtu jāveic pie pakomāta. Savukārt priekšapmaksas kods ir tikai sūtījuma apmaksas veids, un sūtījumu noformēsiet pakomātā.

Kā varu nodot paku pakomātā pēc noformēšanas un apmaksas?

Pēc sūtījuma apmaksas Jūs saņemsiet e-pastu, kurā tiks norādīts izveidotās pakas numurs, kā arī pielikumā atradīsies sūtījuma pavadlapa. Izdrukājiet sūtījuma pavadlapu, piestipriniet to pie sūtījuma un dodieties uz pakomātu Ja pavadlapu nevarat izdrukāt, uz sūtījuma norādiet savu un saņēmēja telefona numuru, kā arī piegādes pakomāta indeksu. Sūtījumu varēsiet nodot, ievadot sūtījuma numuru, kas tika atsūtīts uz e-pastu, un sūtītāja (savu), telefona numuru.

Ko darīt, ja pēc sūtījumu noformēšanas un apmaksas esmu ievadījis nepareizu saņēmēja telefona numuru?

Sazinieties ar Latvijas Pasta Klientu centru pa tālruni +371 67 008 001. Klientu centra darbinieki nomainīs saņēmēja telefona numuru uz pareizo.

Ko darīt, ja neatveras nodalījums pēc tam, kad ir noskanēta paka vai ievadīts pakas numurs?

Sazinieties ar Latvijas Pasta Klientu centru pa tālruni +371 67 008 001. Klientu centra darbinieki palīdzēs tikt galā ar radušos situāciju.

Ko darīt, ja es nejauši aizcērtu durvis pirms pakas ievietošanas?

Sazinieties ar Latvijas Pasta Klientu centru pa tālruni +371 67 008 001. Klientu centra darbinieki palīdzēs tikt galā ar radušos situāciju.

Ko darīt, ja, atverot nodalījumu, iekšā atrodas svešs sūtījums?

Sazinieties ar Latvijas Pasta Klientu centru pa tālruni +371 67 008 001. Klientu centra darbinieki palīdzēs tikt galā ar radušos situāciju.

Ko darīt, ja pie sūtījuma saņemšanas atveras tukšs nodalījums?

Sazinieties ar Latvijas Pasta Klientu centru pa tālruni +371 67 008 001. Klientu centra darbinieki palīdzēs tikt galā ar radušos situāciju.

Vai varu norēķināties par pakas nosūtīšanu pie pakomāta?

Jā, par pakas nosūtīšanu var norēķināties ar maksājumu karti.

Vai es varu atsekot savu sūtījumu tiešsaistē?

Jā. Lai izsekotu sūtījuma piegādes gaitai, aicinām izmantot Latvijas Pasta sūtījumu izsekošanas iespēju, kas ir pieejama galvenajā lapā zem pogas "Sūtījuma izsekošana".